...♥...♥...Remember yesterday, dream about tomorrow, live today...♥...♥...

torsdag 12 maj 2011

Felicia/Mullsjön





                                                             ♥Hejsan♥Jag har ju glömt att lägga ut bilder sen vi cyklade runt Mullsjön med klassen i Tisdags,det var roligt och vi badade några gånger i Mullsjön,efter vi hade cyklat runt sjön följde jag med Felicia<3 hem och vi gjorde mycket kuliga saker:) Bilden på Felicia när hon gungar tog jag också då...Idag hade vi SO-prov i skolan,det gick väldigt bra(tror jag)Jag har inte gjort så mycket mer,jag och Olle och Hilda har precis varit ute och gått med Kasper(mosters hund).                                                                          Write Later/Mo$an

1 kommentar:

Jennifer sa...

Kul! :)
Fin blogg-design det blev!
Ha det bra!
Kram Jennifer

(det är nog dags för mig att uppdatera bloggen snart... Men jag har försökt många gånger...?!)