...♥...♥...Remember yesterday, dream about tomorrow, live today...♥...♥...

måndag 27 juni 2011

Mini-Zoo

Super söta get bebisen!!!

                                                            Många små get bebisar!!

                                                                 Ett får med en rolig min!!

                                                                 En tjock liten mini-gris!!

                                                                          Fåglarna...

                                                             En till super söt get bebis!!

                                              Ett super kulit får,det roligaste jag har sett!!

                                                                         ☺ Hi Hi Hi☺
                                               
                                                                     Fåglar igen...



                                                                  Hönsen.......och




Kaninungarna!!! 

Idag har vi haft en super mysig dag på mini-zoot i Tibro,vi var där med Julia och Felicia och några av Olle och Hildas tvilling kompisar.Jag hoppas att ni har haft en bra midsommar,jag har inte bloggat på ett tag men  jag ska försöka blogga lite oftare.HA EN FORTSATT BRA KVÄLL!

♥Write Later/Mo$an♥ 

Inga kommentarer: